Community Manager

Sare sozialak komunikazio, publizitate eta marketing mundua guztiz aldatzen ari dira. Hasieran kontaktu harremanetarako bezala hasi ziren plataforma hauek marketing eta publizitatearen iturri bihurtu dira. Milaka lagun gaude Facebook, tuenti eta twitter bezalako guneetatik egunero informazioa jasotzen. Eta bitartean publizitate munduan lan egiten dutenek interneten negozio eredua bilatzen.

Sare sozialetan iragartzearena da CocaCola eta Puma bezalako enpresa handiek egin duten azkeneko apustua. Kontsumitzaile eta bezeroekin harremanetan egotea da azkeneko tendentzia. Coummunity Manager deitzen zaie Social Mediatan enpresa batentzako lan egiten dutenei. Beren eginkizun nagusia sarean enpresaren produktuari buruz esaten den guztiaz jabetzea eta bezeroak informatuta mantentzea da, baita bezeroen eskaerak edo kexak enpresari jakinaraztea ere.

Lanpostu hau geroz eta ohikoagoa izango da gure inguruan, eta nork daki guk horretan bukatuko dugun. Egia esan, lanbide hori ez zait batere desatsegina iruditzen, gustura egingo nukeen zerbait dela uste dut. Teknologia berrietan eta Social Mediatan trebatua izan behar da Community Manager bat izateko, baina ez dut uste hori guretzat oztopo izan daitekeenik.

Hala eta guztiz ere, lan mundua urrun ikusten dut eta nire burua lanpostu batean ikusteko beharrik ez daukat.

Advertisements

Iruzkin bat utzi

Uncategorized atalean

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s